środa, 25 kwietnia 2018

KORRES BŁYSZCZYK POWIĘKSZAJĄCY USTA



Witajcie kochani!
Pogoda cudowna! Nie mniej jednak ostatnio cały mój wolny czas poświęcam na naukę ...
W dniu dzisiejszym chcę Wam zaprezentować błyszczyk, którego polubiłam od pierwszego użycia. Mowa tutaj o marce Korres i " mazidełku", które powiększa optycznie usta.
Ale więcej przeczytacie poniżej ...


Opis produktu
Nowość! Błyszczyk z olejkiem wiśniowym optycznie powiększający usta i dodający im objętości. Oferuje intensywny, trwały kolor i wysoki połysk, jednocześnie nawilżając usta. Daje kolor satynowy, błyszczący. Zawiera naturalny olejek z wiśni i ceramidy, które odżywiają i wygładzają usta.


Moja opinia
4 ml produktu otrzymujemy w opakowaniu wykonanym z przezroczystego plastiku. Jest to opakowanie typowe dla błyszczyków.


Opakowanie zostało wyposażone w bardzo giętki, spłaszczony ku końcowi aplikator, dzięki czemu precyzyjnie można nałożyć produkt na usta.


Konsystencja błyszczyku jest dosyć gęsta. Zapach słodki, delikatny, bardzo przyjemny.


Błyszczyk bardzo ładnie prezentuje się na ustach. Tworzy delikatną, błyszczącą powłoczkę, która utrzymuje się na ustach bardzo długo. Jestem pod wrażeniem trwałości. 


Idealnie spisuje się właśnie w taką, słoneczną pogodę, kiedy zdecydowanie preferuje naturalny makijaż.

Kochani błyszczyk ma swój delikatny minus. Zapłaciłam za niego 70 zł, ale wart jest swojej ceny!
Polecam!