piątek, 9 lutego 2018

Karnawałowy makijaż z kosmetykami Delia Cosmetics



Karnawał to impreza za imprezą, a przed nami jeszcze dużo dobrej zabawy. To idealny moment, żeby wypróbować trendy w makijażu na sezon karnawałowy 2018.
Dlatego w dniu dzisiejszym chce Wam przedstawić kilka nowości marki Delia Cosmetics, które pozwolą nam wykonać makijaż i błyszczeć a balu całą noc.

I tak oto do mojej toaletki trafił podkład Luxsury Look Lumi&Healthy 


Olśniewający makijaż, aksamitna cera i luksusowe uczucie nawilżenia skóry, podkład nie zatyka porów i nie zawiera parabenów oraz oleju parafinowego. Wzbogacony o witaminę PP, ekstrakt z baobabu oraz pigmenty rozświetlające ...
W swojej kosmetyczce posiadam dwa odcienie pierwszy jaśniejszy to 11 Ivory oraz 12 Nude Beige. 
Na pewno pojawi się o nich osobny wpis. 



Kolejny produkt, nowość to matujący puder prasowany Matt Pressed Powder odcień 01
Doskonale matujący puder prasowany przeznaczony do każdej cery. Jest idealnym wykończeniem makijażu po użyciu fluidu, a także do matowienia cery w ciągu dnia. Może być stosowany samodzielnie do wyrównania koloru cery po nałożeniu kremu. Bardzo eleganckie opakowanie z lusterkiem i puszkiem zmieści się w każdej damskiej torebce. Puder został przygotowany w 5 odcieniach dopasowanych do urody Polek.
Po pierwszy użyciu mogę Wam go polecić,. Za cenę, trwałość i jakość!


Multicolor Blush to kolejna moja nowość. Trzy odcienie różu i bronzera, które możemy stosować jednocześnie bądź osobno tak jak ja. 
O nim też postaram się napisać osobny wpis.


Oczywiście najważniejszy w karnawale jest makijaż oczu. I tak oto prezentuję Wam tusz do rzęs Delia 3D Lashes.
Tusz ma świetną, precyzyjną szczoteczkę, która doskonale rozdziela rzęsy. Jest to mój faworyd jesli chodzi o obecne tusze, które posiadam. Polecam.


Cztery cienie w tym jeden czarny ze złotymi drobinkami wpadł mi w oko już na pierwszy rzut. Ma świetną pigmentację. O nim również napiszę na blogu.



Soft Eye Pencil idealnie podkreśli kontur oczu. 


Największym odkryciem ze wszystkich produktów od Delia Cosmetics jest metaliczna pomadka Matt Liquid Lipstick Metallic Finish. Mój odcień to 106. 
Na pewno o niej napiszę post.



I mimo, że na moich paznokciach goszczą od zawsze hybrydy to do mojej kolekcji trafił lakier o cudownym odcieniu Coral Galaxy, który trafi do mojej mamy.


I tak oto pokazałam Wam kilka nowości, które w najbliższym czasie będę testować .
Kochani koniecznie napiszcie, który z nich przypadł Wam najbardziej do gustu ...