piątek, 2 lutego 2018

Haft, nowoczesne aranżacje w skandynawski wnętrzu



Święcący już od kilku lat triumfy styl skandynawski to konwencja aranżacyjna będąca odzwierciedleniem stylu życia hołdującego prostocie, praktyczności oraz naturalności. Podejście to znajduje swoje odbicie we wszystkich elementach wystroju wnętrz tchnących Skandynawią – w kolorystyce, wzornictwie i designie mebli, stałych elementów wyposażenia oraz drobnych dodatków dekoracyjnych. Tekstylia nie stanowią tu wyjątku.

Szukając ciekawych, prostych a jednocześnie oryginalnych tekstyliów w postacie firanek jak również obrusów trafiłam na fabrykę firanek i koronek Haft, która ułatwiła m szybki wybór rzeczy do aranżacji mojego wnętrza. 
Firma HAFT specjalizuje się w aranżacji najpiękniejszych wnętrz.
Łączy tradycję kaliskiego dziewiarstwa i 140-letnie doświadczenie na rynku z najnowszymi trendami. Z myślą o  klientach starają  się tworzyć niepowtarzalne wzory, pasujące do stylu.




Spośród ogromnego asortymentu zdecydowałam się na żakardowy komplet oraz obrus.  Wybierając te rzeczy myślałam już o nadchodzących świętach Wielkanocy, dlatego obrus mój jest w cudowne pisanki. 


Przesyłka od momentu zamówienia dotarła do mnie błyskawicznie. Oba produkty zgadzają się w stu procentach z opisem jaki widnieje na stronie marki. Firanka jest w kolorze białym i idealnie nadaje się na kuchenne okno. Obrusik tak jak napisałam powyżej świetnie sprawdzi się jako świąteczny dodatek dekoracyjny. 
Muszę przyznać, że jestem mega zadowolona z jakości tych produktów. Producent zadbał o każdy najmniejszy detal. 



Jako maniaczka style skandynawskiego nie zawsze preferuję firanki, Dlatego ta jest moją drugą, która zawisła w moim domu. W salonie wiszą długi  zasłonki, które w całości dopełniają wystrój okna. 

Kochani serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z pozostałym asortymentem marki Haft. Na pewno każdy/każda z Was znajdzie coś dla siebie i swojego domu. 
Piękne, zadbane wnętrza to nasza wizytówka!