wtorek, 23 stycznia 2018

Prouve, wyjątkowe perfumy dla wyjątkowych kobiet



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym chcę Wam przedstawić cudowne perfumy, które ostatnio goszczą na mojej toaletce. Mowa tutaj o marce Prouve i kwiatowo-owocowym zapachu, który rozbudzi każde zmysły.
Jesteście ciekawi jak się spisuję? jeśli tak to zapraszam do lektury ...


Za co go pokochasz: za naturalną uwodzicielskość. Uważaj, bo to prawdziwy miłosny eliksir. Róża, morela, wanilia i świeże cytrusy skradną serce i Twoje, i jego.


Z jakiej rodziny pochodzi: kwiatowo-owocowej
Jak jest odbierany: cytrusowy, korzenny
Jaką ma projekcję: umiarkowaną
Z jakiej jest kategorii: romance
Co potwierdza, że to doskonały wybór: certyfikat autentyczności


Architektura zapachu:
Nuta głowy: czarna porzeczka, pomarańcza, mandarynka
Nuta serca: morela, róża, konwalia
Nuta głębi: ambra, cedr, wanilia


Perfumy dostajemy zapakowane w kartonowe pudełko. Grafika bardzo prosta a jednocześnie elegancka. W środku znajdziemy flakonik wypełniony przyjemnym dla nosa eliksirem o pojemności 50 ml.


Tak jak napisałam powyżej perfum pochodzi z rodziny owocowo-kwiatowej. Zdecydowanie po aplikacji pierwsze moje odczucie to aromat kokosu, mimo, że go w składzie nie ma. Po chwili wyczuwalne stają się cytrusy i kwiaty. Zapach jest lekko słodkawy, ale nie mdlący. Utrzymuje się przez długi czas, czym jestem mile zaskoczona bo nie są to perfumy z wyższej półki.
Jest bardzo wydajny mimo częstego stosowania. 
Jestem z niego bardzo zadowolona i Wam również polecam!