wtorek, 12 grudnia 2017

Delia cosmetics, good foot, maska do stóp wygładzająco-regenerująca



Kochani w dniu dzisiejszym chcę Wam przedstawić maskę do stóp marki Delia, którą od dłuższego czasu stosuję. Na moim blogu możecie również zobaczyć inne kosmetyki z serii Good Foot.
Jesteście ciekawi jak się spisuję? jeśli tak to zapraszam do lektury ...


Opis produktu
Maska przynosi ulgę bardzo suchej i popękanej skórze stóp. Nadaje stopom jedwabistą gładkość. Odżywia i regeneruje suchą skórę. Przywraca dobrą kondycję zniszczonym stopom. Odświeża i relaksuje.


Wskazania: do stosowania przy bardzo suchej skórze stóp z tendencją do zrogowaceń i pękania.


Moja opinia
Maskę do stóp dostajemy zapakowaną w kartonowe pudełko na którym znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania. 
W środku pudełka znajdziemy zapakowane w foliowy woreczek skarpety oraz saszetkę z maską.


Aby zaaplikować maskę należy zawartość saszetki wmasować w czyste i suche stopy, a następnie założyć dołączone skarpety. Należy ją wmasować w czyste i suche stopy, a następnie założyć dołączone skarpetki. Najlepszy efekt osiągniesz, gdy pozostawisz maseczkę na całą noc.


Ja swoją maskę trzymałam przez 40 minut i już mogłam zaobserwować pierwsze efekty. Skóra była naprężona i miła w dotyku. Oczywiście tak od razu nie pozbędziemy się szorstkiego naskórka np na piętach, trzeba czasu. 
Nie jest to maska, po której skóra schodzi. 
Maska ta świetnie nawilża, odpręża i relaksuje. Nie podrażnia ani nie uczula. Osobiście jestem z niej zadowolona. Jest to moje trzecie opakowanie i na pewno nie ostatnie.
Wam również polecam!