środa, 8 listopada 2017

Tea tree, oczyszczające plastry na nos, drzewo herbaciane



Witajcie kochani!
Będąc kilka dni temu  na mieście skusiłam się na oczyszczające płatki na nos Tea Tree, drzewo herbaciane. 
Jesteście ciekawi jak się spisują? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...


Opis produktu
Głęboko oczyszczające plastry na nos ze specjalnie opracowaną formułą zawierającą ekstrakt z drzewa herbacianego - przeznaczone do usuwania uporczywych, trudnych do usunięcia zaskórniaków i zanieczyszczeń. Plastry w łatwy i szybki sposób oczyszczają i zamykają pory. Już po pierwszym użyciu skóra jest dokładnie oczyszczona a pory mniej widoczne.


Moja opinia
Trzy sztuki plastrów dostajemy w kartonowym opakowaniu na którym najdziemy wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania. 
Każda sztuka zapakowana jest w srebrną, nieprzeźroczystą folię, która dodatkowo zabezpiecza go przed uszkodzeniem. 


Plastry aplikujemy na cystą, lekko namoczoną wodą skórę. Po założeniu go na nos dokładnie dociskamy do skóry. 
Plaster trzymamy aż cały wyschnie. 
Po upływie ok. 15 minut zrywamy dość szybkim ruchem.



Już po pierwszym użyciu i zerwaniu go  nosa na odwrocie plastra pozostają wszystkie zabrudzenia i wągry.
Plastry te wspaniale oczyściły cały mój nos. Jestem z nich bardzo zadowolona. Skóra po ich użyciu jest delikatniejsza w dotyku. Plastry nie wysuszają. Nie powodują podrażnienia. 



Plastry używam raz w tygodniu. 
Jedno opakowanie starcza mi na trzy tygodnie!
Polecam!