piątek, 24 listopada 2017

Pomysł na świąteczny prezent dla niej



Do Świat coraz bliżej a Mikołaj już niebawem zatem pora pomyśleć o prezentach dla najbliższych. Wybór prezentów to jeden z najtrudniejszych elementów przygotowań przedświątecznych.
W dniu dzisiejszym przedstawię Wam kilka fajnych a jednocześnie niedrogich pomysłów na prezent dla kobiety, dziewczyny, która będzie z nich na pewno zadowolona. 
Sama kilka z nich już kupiłam. Więc i Wam je polecam!

Pierwszy trafionym prezentem będzie bardzo popularny tego roku kalendarz adwentowy z kosmetykami. Sama osobiście taki mam i myślę, że będzie to strzał w dziesiątkę dla kobiet, które uwielbiają się upiększać i dbać o siebie.



Cena takiego podarunku wahają się od 100 zł wzwyż

Kolejnym fajnym pomysłem z pewnością będzie kubek. Nie taki zwykły, lecz bardziej oryginalny. Sama uwielbiam tego rodzaju rzeczy i mam ich w domu całe mnóstwo. Ostatnio skusiłam się na cudne filiżanki z kokardką, kubeczek zamykany również z kokardką oraz z świąteczną grafiką. 
Takie cudeńka możecie zakupić m.in na allegro.





Ceny takich kubeczków wahają się  od 10 do 60 zł

Kolejnym trafionym pomysłem dla niej może stać się sweterek z świątecznym motywem. Co roku o tej porze prawie w każdym sklepie sieciowym dostaniemy fajny, milutki sweterek zarówno dla mniejszej jak i większej damy. 
Ostatnio w H&M oraz Croppie udało mi się kupić dla siebie, męża i synka. Na instagramie na pewno Wam pokażę te rzeczy.
Świąteczne sweterki są dla mnie trochę kiczowate, ale w święta jak najbardziej jestem na tak. 



Ceny takich sweterków wahają się od 60 do 150 zł

Chyba nie ma kobiety, która nie ucieszyłaby się z torebki. Sama w tamtym roku dostałam dwie pod choinkę i byłam ogromnie szczęśliwa. W tym roku również czekam na kolejną. 





Ceny pokazanych torebek wahają się od 100 do 250 zł

Ostatnio bardzo modne stało się planowanie. Dlatego też bardzo fajnym pomysłem będzie podarować swojej ukochanej planer bądź kalendarz. Jest to nie drogi prezent a oryginalny. 
Ja już swój zakupiła. I jestem mega szczęśliwa.




Ceny wahają się od 80 do 150 zł

Kochani jak widzicie moje pomysły na świąteczny prezent są niby proste a jednak oryginalne. Cenowo również nie są z wyższej półki. Oczywiście mogłabym wymieniać jeszcze wiele rzeczy, które można podarować, ale z tych na pewno każda kobieta będzie zadowolona!

Już niebawem zaprezentuję Wam kilka pomysłów na świąteczny prezent dla niego!