poniedziałek, 6 listopada 2017

Hit jesiennej dekoracji - Light box



Witajcie kochani! 
Duży pokój z racji swoich funkcji - wypoczynkowej, reprezentacyjnej, gościnnej - wymaga odpowiedniego oświetlenia sztucznym światłem. Zazwyczaj architekci starają się tak zaprojektować to pomieszczenie, by ilość naturalnego światła dawała domownikom poczucie komfortu. Niemniej jednak salon bez dobrze rozplanowanego światła sztucznego obejść się raczej nie może. Tym bardziej, że spełnia ono w równym stopniu funkcję użytkową i dekoracyjną ...


Ostatnio bardzo modne stały się oryginalne lampki z funkcja napisów czyli popularne Light Boxy.
Zdecydowanie jest to jeden z najmodniejszych gadżetów tego sezonu, którego sama używam w szczególności do robienie zdjęć na instagramie. Co więcej taka lampka posiadająca 90 znaków w tym litery i cyfry pozwala nam na zmianę i pozyskanie nowej aranżacji.


Podświetlana tablica kilka tygodni temu była dostępna w sieci sklepów Pepco. Niestety ja się na nią nie skusiłam ze względu na to, że była zasilana na sześć baterii-paluszków. W moim domu wystarczająco dużo mam takich lampek zasilanych na baterii więc ta opcja nie wchodziła kompletnie w grę. 


Bardzo się ucieszyłam, kiedy doszła do mnie wiadomość od moim instakoleżanek, że będzie dostępna tym razem również w sieci sklepów Biedronka. Nie zastanawiałam się długo i poszłam zobaczyć to owo cudo. I jak się okazało lampka jest zasilana na kabel tzn.podpinana jest do prądu. 
Każda literka dodatkowo zabezpiczona jest ochronną folią. Jak dla mnie bomba. Ostatnia sztuka czekała na mnie. 


Kochani wolałam poczekać dwa tygodnie i zakupić tą idealną. Prawda jest taka, że zapłaciłam o 10 zł więcej niż w Pepco, ale doliczając kupowanie baterii wychodzi dużo taniej. 



Koniecznie napiszcie czy macie już swój Light Box ...