wtorek, 21 marca 2017

Trendmania.pl, niepowtarzalne etui na talefon



Jak już pewno zdążyliście zauważyć mam bzika na punkcie ciekawych gadżetów telefonicznych.  Ostatnio przeglądając internetową ofertę sklepów w poszukiwaniu fajnego wdzianka na telefon  trafiłam na -  Trendmania.pl 


Muszę przyznać, że miałam nie mały problem z wyborem ponieważ tym razem wybierałam etui dla mojego męża. 
 Trendmania w swojej ofercie ma ich tak dużo, a do tego każda z nich jest wyjątkowa, że nie wiadomo, co wybrać. 


W końcu zdecydowałam się na obudowę aparat. 


Etui jest wyjątkowo smukłe, lekkie, ale bardzo stabilne i ergonomiczne, zabezpiecza  telefon przed uderzeniem, wilgocią, kurzem i zabrudzeniem. Posiada wszystkie niezbędne wycięcia, dzięki temu jest idealnie dopasowane do Twojego telefonu.


Etui jest wysokiej jakości, wykonane zostało z dbałością o każdy szczegół. Muszę przyznać, że na telefonie prezentuje się cudownie. 


Aplikacja aparatu jest wyraźna! Przy dłuższym używaniu nie ściera się. Za co wielki plus!


Kochani już teraz zapraszam Was do zapoznania się z pozostałym asortymentem  sklepu Trendmania.pl
Na pewno każdy z Was znajdzie coś dla siebie.


Cena mojego modelu to wydatek 39,90 zł ( obudowa wykonywana jest na zamówienie) .