czwartek, 3 listopada 2016

Lily lolo, zestaw do brwi, Eyebrow Duo Dark



Makijaż brwi tylko z pozoru wygląda na skomplikowany. Kobiety, które codziennie malują brwi, poświęcają na to niewiele czasu, a efekt jest zadziwiający. Odpowiedni makijaż, który podkreśla i modeluje brwi oraz akcentuje ich kolor, pozwala uwydatnić rysy twarzy, zwiększyć optycznie powierzchnię powieki ...


W dniu dzisiejszym zaprezentuje Wam produkt marki Lily Lolo a mianowicie zestaw do modelowania brwi w odcieniu Dark, który możecie nabyć w internetowym sklepie Costasy.pl
Jesteście ciekawi jak się spisuje? jeśli tak to zapraszam na dalsza część wpisu ...


Opis produktu
W skład średniego zestawu wchodzi cień w ciepłym odcieniu brązu oraz wosk. Cieniem precyzyjnie wypełnisz wszystkie luki między brwiami, woskiem natomiast nadasz brwiom pożądany kształt. To idealny produkt, dzięki któremu Twoje brwi będą perfekcyjnie podkreślone, przez co sam makijaż będzie bardziej dopracowany i pięknie wykończony.

Moja opinia
2g produktu otrzymujemy w biało-czarnym pojemniczku typowym dla większości cieni do powiek. 
Już samo opakowanie zachęca do zakupu. szata graficzna kosmetyków marki Lily Lolo jest elegancka a jednocześnie bardzo prosta. Taki minimalizm od zawsze lubię ...
Zapomniałam dodać, że to małe, skromne pudełeczka ma w sobie śliczne lusterko. 



Zestaw do brwi zawiera wosk oraz cień. Spośród trzech odcieni zdecydowałam się na Dark. Jest ona nie co ciemniejszy od pozostałych. Jestem brunetką o ciemnych oczach więc ten odcień pasuje do mnie idealnie. 


Zestaw ma łagodną i delikatną formułę. Lekka konsystencja sprawia, że produkt bardzo łatwo nakłada się na brew. Nie zawierają substancji zapachowych ani talku.


Jest on bardzo trwały. Efekt na brwiach po wymalowaniu utrzymuje się bardzo długo. 
Zawierają olejek jojoba oraz wosk karnauba. Zestaw obecnie w sklepie Costasy jest dostępny w cenie 48,50 zł

Kochani koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba mój zestaw do brwi