poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Białe skrzynie w pokoju Oliwierka



Od zawsze wiedziałam, że mój dom będzie przypominał jasny, ciepły, a przede wszystkim biały domek w stylu skandynawskim.
Szukając inspiracji prawie zawsze natrafiałam na drewniane skrzynki, które ktoś przemalował na biało i ot tak powstał stół, skrzynka na zabawki albo świetny stolik nocny.





Któregoś dnia postanowiłam sama zrobić taką skrzynkę, która będzie świetną alternatywą dla plastikowej  na zabawki.
Wymyśliłam, że musi ona mieć kółka oraz coś co będzie odpowiadało mojemu synkowi.
Będąc w KIKU natrafiłam na bardzo proste spinacze z gwiazdkami w kolorze szarym.Oczywiście zakupiłam i tak oto powstała pierwsza skrzynka na misie.


Drugą skrzyneczkę zrobił  mój mąż.Jest ona również w kolorze białym , ale tym razem z czarnymi serduszkami i na kółkach.
Jest cudowna!



Trzecią, wielką skrzynię również zrobił mąż, który jest mistrzem w robieniu tego typu rzeczy.Już nie długo pochwalę się cudownym placem zabaw w jego wykonaniu.Wracając do skrzyni jest ona wielka, otwierana i przypomina potężny kufer.Oczywiście i ona trafiła do pokoju Oliwierka.
I nie co mniejsza, zamykana, zrobiona z deseczek.
Myślę, że to byłoby na tyle.Chodź znając siebie pewno jeszcze jakaś się pojawi w Naszym domu!

Zresztą sami zobaczcie jak się prezentują...









Skrzynie-DIY
Poduszki w gwiazdki- GREENES DECOR
Poduszka w wąsy-HIBOUU
Poduszka Home-PEPCO