wtorek, 21 lipca 2015

Z cyklu "Strefa dziecka"- Niezwykłe litery w pokoju Mojego synka od Sweet Home Asi


Witajcie kochani!

Od zawsze wiedziałam, że pokój Mojego synka musi być jasny, przestronny i w pastelowych kolorach.Postawiłam na biel, szarość  oraz kolor liliowy.



Znajduje się w nim wiele białych skrzynek, pompony jak od nie dawna wielkie imię Oliwier na jednej ze ścian.
Cudowne literki przywędrowały do Nas ze sklepu internetowego Sweet Home Asi.
Chcecie zobaczyć jak cudowne literki uszyła dla Nas Pani Asia? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu...

Sweet Home Asi to sklep w którym znajdziemy piękne i stylowe, szyte ręcznie literki oraz zabawki dla naszych milusińskich... i nie tylko.



Zabawne kotki, niebieski smok czy szare sówki to tylko kilka przykładów z bardzo bogatego asortymentu sklepu.



Chce podkreślić, że Pani Asia szyje wszystkie te wspaniałości sama! A co za tym idzie....wkłada w nie cale swoje serce.



W sklepie znajdziemy również napisy z drewna, kubki, a nawet bukiety lawendy!



Tak jak napisała wcześniej bardzo chciałam, aby Pani Asi uszyła mi szaro-białe literki a dokładniej imię Oliwier, które już kilka dni temu zawisło nad łóżkiem mojego synka.
Sam napis jest bardzo duży, a każda literka starannie uszyta.



W paczce znajdował się również niebieski, bardzo milusi piesek oraz śliczne, musztardowe podkładki pod kubek.




Mój synek był zachwycony tym smokiem i muszę szczerze napisać, że tradycyjne zabawki, które kupowałam w sklepie nie sprawiały mu tyle radości.







Wracając do napisu jest on uszyty z mięciutkiego materiału.Do każdej literki przyszyte są zawieszki na których można powiesić literki.
Można zamówić również napis z tasiemką.

Napis prezentuje się ślicznie!
Zresztą sami zobaczcie...




              Mam jeszcze dla Was miłą niespodziankę.



Powołując się na mojego bloga macie 10% rabatu na rękodzieło ze sklepu Sweet Home Asi!