piątek, 29 maja 2015

Youpibag, Moje oryginalne etui na telefon

Witajcie kochani!

W sklepach i komisach można znaleźć mnóstwo różnego rodzaju etui. Silikonowe, skórzane, materiałowe, czarne, kolorowe i w kwiatki – na pewno jest w czym wybierać. Problem polega na tym, żeby wybrać to właściwe.

     

W dniu dzisiejszym przedstawię Wam firmę Youpibag, która tworzy bardzo oryginalne i niepowtarzalne torby, pokrowce i etui na telefon!
Chcecie zobaczyć etui, które stworzyłam sama?jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu...



W dzisiejszy czasach gdzie dominuje „masowa oryginalność” Yupibag daje szanse na stworzenie czegoś niezwykłego. Wejdź do ich świata i bądź designerem, twórz swoje torby i pokrowce i ciesz się faktem, że nikt inny nie będzie miał tego co ty.


Firma Youpibag to inicjatywa związana z niechęcią do szablonowego postrzegania świata. Nie bawi ich to co powtarzalne, ciągle tworzą na nowo.


Pamiętaj, że wybierając ich produkty, wspierasz polski design i polski biznes.Produktu Youpibag powstają w całości w Polsce, głównie z polskich materiałów.


Moja opinia...



Etui , które przywędrowało do mnie stworzyłam sama.
Jak sami widzicie na nim znajduje się nazwa mojego bloga oraz tapeta, którą również sama wybrałam.


Etui jest bardzo dobrej jakości wykonane z filcu w kolorze szarym z dodatkiem skóry w kolorze czarnym.


Na przodzie znajduje się dodatkowo kieszonka, która zmieści małe drobiazgi.
Takie etui szyte jest na miarę modele telefonu.


Telefon z etui zmieści się w każdej torebce!
Staranne wykonanie, oryginalność to tylko nie które z pozytywnych walorów tego małego cacuszka.
Firma youpibag stawia na Ekologię, ponieważ materiały wykorzystywane do ich produkcji to głównie nadwyżki materiałowe dużych firm produkcyjnych.
Skóry naturalne do wykończenia pozyskiwane są z tzw.odpadów firm tapicerskich!


Jak sami widzicie moje etui jest cudowne i jestem z niego mega zadowolona.
W sklepie Yupibag możecie również stworzyć własny pokrowiec na laptop lub wybrać jeden z gotowych modeli, które oferuje firma.

Kochani i ja Wam się podoba moje etui?
pozdrawiam