czwartek, 21 maja 2015

Dresslink - wish list

Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym zaprezentuję Wam kilka rzeczy ze sklepu Dresslink, które wpadły mi w oko.
Już niebawem na blogu zobaczycie ciuszki, które już w tym momencie do mnie wędrują!

                                      

Chcecie zobaczyć co można kupić w tym sklepie?Jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu...



                     


Coś na letnie, słoneczne dni...

                     

Śliczna, czarna bluzeczka ....


Moro-to jest hot...


Pastelowa koszula-idealna na lato.


Jak ja kocham koszule....


Spódnica w moim ulubionym kolorze...


Bajkowe..


Pastelowe torebki ...


Wszystkie pokazane rzeczy możecie zobaczyć oraz kupić w sklepie Dresslink!
Jak tylko ciuszki pojawią się u mnie to na pewno Wam pokażę!

Kochani i jak Wam się podobają moje ciuszkowe propozycje?
Pozdrawiam