wtorek, 28 kwietnia 2015

Lambre, Permanentny eyeliner do oczu

Witajcie kochani!

Moda na rockowe kreski w stylu Amy Winehouse zdecydowanie odchodzi do lamusa. Teraz według najnowszych trendów, kreska ma być "odchudzona" i bardziej wypracowana.


 Żeby taką osiągnąć, postanowiłam wypróbować eyelinera w pisaku marki Lambre.
Jak się sprawdził?Czy warto go zakupić?przeczytacie w dalszej części wpisu...



Od producenta...

Podkreślają oczy inadają im idealny kształt. Permanentna kredka do oczu Permanent Eyeliner LAMBRE® ma specjalnie wypracowany aplikator, który idealnie zakreśla kontur oczu.


 Unikatowa jednorodna konsystencja konturówki pomaga bez większego wysiłku nanosić równe linie i stwarzać efektowny makijaż oczu, nie przeciążając delikatną skórę na powiece.


 Permanent Eyeliner szybko schnie, nie rozmazuje się, pozwalając cieszyć się tworzeniem makijażu i odbiciem w lustrze. Należy podkreślić, że Permanent Eyeliner łatwo się usuwa przy pomocy środków do demakijażu.


Moja opinia...

Eyeliner tak jak większość tego typu "mazideł" jest w formie mazaka w kolorze czarnym.
Na nim znajduje się nazwa marki Lambre oraz skład.


Eyelinerem tym bardzo fajnie rysuje się kreski ze względu na wydłużoną końcówkę.
Ale zacznę od początku...


Zanim nałożyłam na powiekę eyeliner, najpierw kreskę namalowałam czarną  kredką, naciągając przy tym skórę na powiece. To ułatwia aplikację. Po narysowaniu linii kredką, poprawiłam eyelinerem. 


Moje kreski nie są bardzo cieniutki ponieważ mam bardzo opadniętą powiekę co sprawiłoby iż nie byłoby ich kompletnie widać.
Ale czasem też na takie sobie pozwalam.
Eyeliner w tym wypadku sprawdził się znakomicie.
Nie tylko moje kreski przetrwały cały dzień ( co zobaczycie na zdjęciu), ale również bardzo szybko i sprawnie usunęłam je zwykłym mleczkiem do demakijażu.


Zdjęcia, które widzicie są zrobione pod koniec dnia.Tak więc sami widzicie, że moje kreski po całym dniu są dalej wyraźne i nie rozmazane tak jak to często bywało przy użyciu innych eyelinerów.


Kochani jak najbardziej Wam go polecam, ponieważ sprawdza się świetnie i jest stosunkowo nie drogi bo kosztuje 29, 00 zł.
Zapraszam również do obejrzenia najnowszego katalogu Lambre Wiosna/Lato 2015, gdzie znajdziecie wiele ciekawych kosmetyków...


W katalogu również znajdziemy bardzo fajną, pastelową kolorówkę.
Cudowne pastelowe lakiery oraz pomadki w zaskakujących barwach!


Kochani już w najbliższą sobotę ogłoszę konkurs, który organizuję z marką Lambre.
Zdradzę Wam tylko, że nagrodę wybrałam dla Was sama...
Co to takiego?tego dowiecie się już niebawem...

Pozdrawiam