środa, 4 marca 2015

Tołpa, Dermo Face, Physio, Żel do mycia twarzy i oczu

Witajcie kochani!

Spotkanie podkarpackich blogerek już w sobotę, przygotowania idą pełną parą!Dlatego nie mam dla Was zbyt dużo wolnego czasu...
Dziś postanowiłam pokazać Wam mój ulubiony kosmetyk, którym codziennie rano i wieczorem myję twarz.Ten pupilek to żel do mycia twarzy i oczu od Tołpy.



Od producenta...

Usuwa makijaż i zanieczyszczenia. jest delikatny i ma fizjologiczne pH, dzięki czemu można go używać również do mycia oczu. Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Odświeża i przywraca uczucie komfortu (szczególnie po zabiegach dermatologii estetycznej, nadmiernej ekspozycji słonecznej). 



0%
alergenów
sztucznych barwników
PEG-ów
SLS-u
silikonów
alkoholu
donorów formaldehydu'


Moja opinia...

Żel ten znajduje się w plastikowe butelce o pojemności 195ml.Na opakowaniu znajdują się wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania.Butelka jest wyposażona w dozownik, dzięki któremu z łatwością aplikuje się żel.


Żel ma naturalny, bezbarwny kolor i przyjemny zapach.
A teraz kilka słów o działaniu...


Jak już na wstępie wspomniałam jest to mój ulubieniec!Po pierwsze świetnie myje i odświeża, po drugie nie powoduje podrażnień, po trzecie jest bardzo wydajny!
Również dobrze radzi sobie z usuwaniem  makijażu.Skóra po nim jest lekko nawilżona i przyjemna w dotyku, mimo iż po umyciu tym żelem nakładam tonik.



Cena tego żelu to wydatek ok 28 zł.Jak dla mnie nie jest zbyt drogi, bo mimo codziennego użycia starczył mi na długi okres.Tak jak sami widzicie kończy mi się i muszę zakupić nową buteleczkę!

A Wy jakiego żelu czy płynu używacie?
Pozdrawiam