poniedziałek, 8 grudnia 2014

Max Repair-balsam do ciała, skóra bardzo sucha

Witajcie

Kochani był u Was Mikołaj?
U Nas był, synek zadowolony a mamusia szczęśliwa!tatuś też coś dostał !

Dziś przedstawię Wam balsam do ciała, który mam przyjemność testować dzięki firmie Evree z którą na dzień dzisiejszy współpracuję.
Od zawsze używałam różnego rodzaju mazideł do ciała i powiem Wam szczerze, że nie zawsze sprawdzały się .
Jak było tym razem ?...czy balsam ten spełnił moje oczekiwania?
Zapraszam na dalszą część wpisu.



Od producenta...

Emolienty roślinne zawarte w balsamie przywracają prawidłowe funkcje skóry. W połączeniu z bogactwem składników aktywnych wspierają naturalne zdolności regeneracyjne naskórka.



Skoncentrowana formuła-szybko się wchłania.
SKŁADNIKI AKTYWNE:
olejek arganowy
ceramidy
witaminy A, E i F
DZIAŁANIE:

skutecznie regeneruje naskórek
zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia
przywraca elastyczność i zdrowy wygląd
przeciwdziała procesom starzenia

POJEMNOŚĆ 400ml

Moja opinia...


Balsam znajduje się w plastikowej, czerwonej butelce o pojemności 400ml .na butelce znajdują się wszystkie niezbędne informacje dotyczące balsamu.


Sama konsystencja jest dość gęsta, ale nie stanowi to problemu z rozprowadzaniem na skórze.
Zapach jest bardzo przyjemny, delikatny i utrzymuje się na skórze.



Dość mocne nawilżenie, szybkie wchłanianie to tylko nie które jego zalety.Polecam go w szczególności osobą, które maja bardzo suchą skórą oraz w okresie zimowym.Przy dłuższym stosowaniu zauważyłam, że moja skóra stała się gładka i miękka w dotyku a szorstka warstwa znikła.
Cena bardzo fajna, nie wysoka bo za 400 ml zapłacimy 17 zł.
Kochani zapraszam do zapoznania się z ofertą Evree TUTAJ.
Znacie ich kosmetyki?lubicie?

Pozdrawiam