poniedziałek, 24 listopada 2014

Brzoskwiniowy relaks

Witajcie!

Pogoda u mnie fantastyczna chodź nie co zimno ...ale jak tu nie spacerować jak słoneczko od rana świeci .
Dziś przedstawię Wam Perfumowany olejek ,który gości już u mnie od ładnych kilku miesięcy .

                                     
Jako ,że jestem miłośniczką kosmetyków dostałam go w prezencie .
Ucieszyłam się bardzo ,gdy w mojej torebce prezentowej znajdował się również perfumowany peeling do rąk ( ale o nim napiszę innym razem ).



Od producenta...

Dla kogo:
dla suchej skóry

Efekty:
Fantastyczną klasykę pielęgnacji (masło shea, koenzym Q10, witamina E) wzbogaciliśmy trzema ciekawymi surowcami - algą nannchloropsis oculata, szkarłatnica pępkową oraz ekstraktem z ostropestu plamistego.


Cała receptura Perfumowanego olejku do ciała działa na skórę dobroczynnie: nawilża, ujędrnienia, walczy z wolnymi rodnikami a więc utrzymuje młody wygląd. Ciało jest po aplikacji piękne i miękkie. Dzięki zawartości witaminy E otrzymujemy również działanie odmładzające. Dzięki bogatej szkarłatnicy pępkowej chroni przed stanami zapalnymi skóry i wzmacnia barierę lipidową skóry.



Moja opinia...

Olejek znajduje się w szklanej,bardzo eleganckiej butelce o pojemności 200 ml.Olejek  po odkręceniu pachnie cudownie-zapach świeżych brzoskwiń unosi się wszędzie!
Olejek po rozprowadzeniu na skórze delikatnie ją nawilża .
Skóra po nim jest bardzo gładka i miła w dotyku.


Po ciągłym stosowaniu zauważyłam ,że skóra również nie przesusza się .
Bardzo często stosuję go na nogi - ale raz na jakiś czas mój mąż robi mi masaż właśnie tym olejkiem.
Kochani powiem Wam tylko ,że jest to mój ulubiony olejek i na pewno jeszcze długo nim pozostanie ponieważ jest bardzo wydajny.
Cena za jaką możecie go kupić to wydatek 115 zł.


MIŁA NIESPODZIANKA !
Kochani dziś  doszła do mnie paczuszka.
Tak jak pisałam na moim blogu i na fanpagu w tym tygodniu ogłoszę konkurs.
Będziecie mogli wygrać to co ja w najbliższym czasie będę testować ...tyle Wam zdradzę !
Nagroda będzie z tej firmy bezpośrednio wysłana na adres szczęśliwca!
Tyle...więcej nic nie napiszę !
Tak więc zapraszam do obserwacji mojego bloga!