poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Podkarpackie Spotkanie blogerek - Dębica 2014

Witajcie !

Tak jak już wiele razy pisałam wraz z siostrą Patrycją z bloga "Pasje Rozmarzonej Skrzypaczki" zorganizowałyśmy w tą sobotę tzn 23 sierpnia Blogerskie pożegnanie wakacji .Cała impreza odbyła się w bardzo uroczej Restauracji Ambrozja w Dębicy.
Na spotkaniu uczestniczyło 12 dziewczyn z rejonu podkarpacia.Spotkanie było fantastyczne.Mimo trudu i pracy włożonej z Patrycją  w przygotowanie jestem w 100% zadowolona  z rezultatu Naszego spotkania. 


                                 Organizatorka

Mam nadzieję ,że Dziewczyny były i są bardzo zadowolone z Naszego spotkania...było fantastycznie spędzić z Wami sobotni dzień ...mam nadzieję ,że do zobaczenia .





Kochani, a teraz zapraszam Was na foto-relację z Blogerskiego pożegnania wakacji w Dębicy ...



Oto lista uczestniczek naszego spotkania:

1. Monika - http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com/ - organizatorka
2. Patrycja  -  http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com/ - organizatorka.










Nasze spotkanie umiliła Pani Urszula  z Glazel-Wyspa Rzeszów


















Nasze spotkanie przebiegło znakomicie ...jak widzicie było pełno radości i zabawy .
Nie zabrakło również firm,które patronowały nasze spotkanie ...


Część z nich pokazałam na zdjęciu powyżej...co znajdowało się w tych pięknych torebeczkach zobaczycie w następnym poście .



Dziękuje raz jeszcze dziewczyną za to ,że przybyły na spotkanie .Chcę również podziękować firmą ,które patronowały Nasze spotkanie .

Kochane raz jeszcze pozdrawiam Was i jako Organizatorka jestem szczęśliwa ,że mogłam poznać tak wspaniałe dziewczyny :*Do zobaczenia kochane :*