sobota, 3 maja 2014

Delikatne oczyszczenie z tonikiem Ziaja

Witajcie!

Dziś przedstawię Wam tonik ,który należy do tych tańszych ,ale jak najbardziej skutecznych. Tonik ten już dłuższy czas był w moim posiadaniu ,ale jakoś nie używałam go ,do czasu....



Opis produktu...

Tonik antybakteryjny dla cery zanieczyszczonej, skłonnej do wyprysków. Łagodnie oczyszcza i zamyka rozszerzone pory, intensywnie nawilża naskórek. Stosowany systematycznie ogranicza wydzielanie sebum. Przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Nie zawiera alkoholu. 


Skład: Aqua (Water), Glycerin, Panthenol, Propylene Glycol, Mentha Piperita Extract, Porphyra Umbilicalis Extract, Allantoin, Butylene Glycol, PEG-60 Almond Glycerides, Caprylyl Glycol, Carbomer, Nordihydroguaiaretic Acid, Oleanolic Acid, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Perfum (Fragrance), Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Benzyl Salicylate, Geraniol, Citronellol, Citric Acid. 

Moja opinia...
Tonik zakupiłam w aptece za ok .7 zł ....cena bardzo ,ale to bardzo niska za tak fajny i delikatny tonik.Znajduje się on w plastikowej butelce z otwieraniem typu klik.


   Jego największą zaletą jest jego delikatność,bardzo fajnie oczyszcza,nie podrażnia mojej skóry.I wielki plus za to iż nie posiada w składzie alkoholu,więc jego zapach nie jest specjalnie zły.



Tonik również delikatnie nawilża ,nie wysusza skóry.


Kochan jak najbardziej go wam polecam .U mnie sprawdza się świetnie więc na pewno do niego jeszcze nie raz wrócę .
Pozdrawiam
I kochani zapraszam na moje rozdanie!!!

Moje rozdanie

Życzę miłego dzionka:*