piątek, 4 kwietnia 2014

Dezodorant Lady Speed Stick Invisible

Witajcie!

Jakiś czas temu w jednej z drogerii skusiłam się  na dezodorant Lady Stick Invisible  i co się okazało ...że jak dla mnie jest to kosmetyk ,który zaliczę do moich bubli .
Od zawsze stosowałam dezodorantu w spreyu a ten był moim ostatnim tego typu.Teraz w mojej kosmetyczce znajdują się tylko kulki i sztyfty.



OPIS PRODUKTU

24-godzinna ochrona bez mokrych plam i białych śladów.


 Nowy Lady Speed Stick Invisible zapewnia skuteczną ochronę i nie pozostawia białych śladów, dzięki czemu Twoje ubrania będą zawsze świeże i czyste.

MOJA OPINIA

Dezodorant ten mam już dłuższy czas ,ale nie używam go .Po pierwsze drażni mnie jego zapach - totalnie nie w moim stylu,mdły i duszący.


Ten sam dezodorant w sztyfcie pachnie zupełnie inaczej. Czy jest skuteczny? nie do końca chodź zapach utrzymuje się dosyć długo .W opisie możecie przeczytać ,że człowiek się nie poci ....jest to nie prawda !!!


Jedynie cena jest bardzo przystępna bo dałam za niego ok 9 złotych z groszami.Widziałam jeszcze tańsze wersje nawet za 8 złotych .


Czy go Wam polecić ?....nie ,nie polecam chyba ,że kochacie się w tak mdłym zapachu .

Pozdrawiam Was i zapraszam nadal na moje rozdanie :*