niedziela, 2 lutego 2014

Pędzlowanie z Deborah

Kochane witajcie w ten niedzielny wieczorek!

Dziś przedstawię Wam pędzel wysuwany ,który używam obecnie do pudru sypkiego  firmy Deborah.Mam ich spora kolekcję ,ale dziś trafiło na niego:D.
Ten pędzel jest u mnie już dosyć długi czas dostałam go wraz z kupnem pudru więc czy jeszcze jest dostępnym po prostu nie wiem.

  PĘDZEL WYSUWANY DO PUDRU SYPKIEGO DEBORAH
            


Jak widzicie pędzel jest wysuwany koloru pomarańczowego .
Jest wygodny w użyciu.


Pędzel jest metalowy ,niezwykle trwały.
bardzo dobrze rozprowadza puder na twarzy .




Ma bardzo miękkie włosie co umożliwia nakładanie różnego rodzaju pudrów.



Jedynym minusem tego pędzla jest to ,że jest dosyć dużych rozmiarów jak na pędzel i moją kosmetyczkę codzienną :D

Polecam go jak najbardziej !!!

Kochani bardzo dziękuję Wam za tak liczny udział w moim konkursie.
Jest Was już 109 !!!
Zapraszam jeszcze tych którzy nie zgłosili się macie czas do 6 lutego!!!
http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com/2014/01/worek-peen-niespodzianek-wiec-zapraszam.html

Moje rozdanie