czwartek, 16 stycznia 2014

Podkład Joko Smooth & Light

Witajcie!

Podkłady...w tubce,pudełeczku,ciemne,jasne,rożnych firm ....ile ja tego mam...i wszystkie powoli testuję.
Dziś wpadł mi w ręce podkład w płynie Smooth & Light firmy Joko.

                                     


OPIS PRODUKTU

 Matujący podkład dopasowujący się do koloru skóry twarzy. Nowoczesna formuła fluidu stworzona na bazie emulsji "woda w silikonie". Fluid łatwo i równomiernie się nanosi, nie tworzy efektu "maski" po aplikacji. Specjalna mieszanina polimerów i pigmentów pokrytych mikroskopijną otoczką silikonową powoduje, że efekt makijażu jest trwały i naturalny przez wiele godzin. Smooth & light zawiera substancje nawilżające przeciwdziałające przesuszaniu skóry. Filtry UV i naturalne antyoksydanty chronią wrażliwą skórę twarzy przed szkodliwym działaniem słońca i wolnych rodników. Do wszystkich rodzajów cery.



MOJA OPINIA

Podkład nie do końca przypadł mi do gustu ponieważ po paru godzinach zrobiły mi się zacieki.Duży plus za opakowanie -fajnie aplikuje się podkład.Jest wydajny.
podkład bardzo słabo matuje nie pokrywa niedoskonałości.
Zapłaciłam za niego koło 30zł więc cena myślę ,że nie najgorsza.
Moja opinia w skali 10na10 to 7na10.
Polecam go osobom,które nie mają skóry tłustej.


SKŁAD

 Aqua, Cyclopentasiloxane, Propylene Glycol, Talc, Glycerin, Alcohol Denat., Aluminium Starch Octenylsuccinate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Isononyl Isononanoate, Diisostearyl Malate, Magnesium Sulfate, Polymethyl Methacrylate, Tribehenin, Disteardimonium Hectorite, Propylene Carbonate, Dimethicone/Vinyltrimethylsiloxysilicate Crosspolymer, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Bis-PEG/PPG-14/14 Dimethicone, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Lecithin, Acrylates/Dimthicone Copolymer, Sodium Carboxymethyl Cellulose, Laureth-7, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben, Propylparaben, Disodium EDTA, Parfum, Mica, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499


Kochane zapraszam was ciągle na mój konkurs